سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب لیفتراک های صفر در مقابل لیفتراک دست دوم

انجام تحقیقات به خودی خود بسیار آسان است،تحقیقات از مشتریان سابق استفاده کننده لیفتراک دست دوم مد نظر و تحقیقات در مورد خدمات پس از فروش و گارانتی لیفتراک و موجود بودن قطعات لیفتراک در بازار از عوامل موثر به شمار می آید .

منابع مختلفی برای کمک به شما در مقایسه لیفتراک صفر و لیفتراک دست دوم وجود دارند،در مورد لیفتراک صفر کار شما به مراتب راحت تر است.

زیرا نام لیفتراک،سال ساخت  یامدل لیفتراک،گارانتی لیفتراک،خدمات پس از فروش،مرجع فروش یا کارخانه تولید کننده و همه و همه بسیار روشن و واضح تر از یک لیفتراک دست دوم هستند که سوابق گذشته آن مبهم بوده

و سال ساخت آن هم با توجه به چند دست جابجا شدن ان ممکن از دچار تغیراتی شده باشد،دارای گارانتی واقعی نمی باشد، خدمات پس از فروش بر عهده خود خریدار هست که باید از بازار تهیه کند که اگر به دلیل تغییر و تحول بازار قطعات آن در بازار موجود نباشد خریدار دچار ضرر و زیان بسیار زیادی می شود کخ جبران ناپذیر خواهد بود.

کارآیی و اثربخشی هزینه عواملی است که باید هنگام جستجو لیفتراک مورد توجه قرار دهید.

انجام تحقیقات به خودی خود بسیار آسان است زیرا منابع متنوعی در دسترس است تا به شما در جستجوی لیفتراک صفربا مارک مشخص و با مدل روز ،گارانتی شرکتی، خدمات پس از فروش (که با توجه به تحریم بودن کشور در واردات لیفتراک و قطعات ، گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین گزینه های خرید از کارخانه ها  می باشد)  کمک کند .

البته هزینه ممکن است هنگام خرید لیفتراک محرک باشدو خریدار ها را به سمت لیفتراک دست دوم بیاورد .

لیفتراکی که قبلاً متعلق به مجموعه ای بوده  ممکن است 50? کمتر از یک لیفتراک جدید قیمت داشته باشد. اما آیا این قیمت پایین با هزینه های پنهانی که بسیار هم بالاهستند همراه است؟ (که قطعا همین طور هم هست ، زیرا پس از کار کردن با یک لیفتراک در طول چند سال آن هم به این صورت که متعلق به مجموعه خودتان نباشد قطعا آن لیفتراک نیاز به تعمیرات و اورحال اساسی دارد و اگر که اپراتور غیر حرفه ای  با آن کار کرده باشد و در مجموعه ای بوده باشد که به تعمیر و نگهداری اهمیتی نداده باشند که دیگر مشکل ها چند برابر می شود) .

تعداد خریدارن زیادی  بوده اند که پس از خرید یک لیفتراک دست دوم پس از یکسال با یک جمع بندی هزینه ها به این رسیده اند که با خرید لیفتراک دست دوم که به نظر خودشان هم در موردش تحقیق هم کرده بودند بالغ بر 3/2 هزینه لیفتراک دست دوم که خرید بودند را دوباره خرج تعمیراتش کرده اند .

لیفتراک های صفر:

مزایا : مدل های  لیفتراک صفر   مجهز به جدید ترین آپشن ها ی روز و جدید ترین نکات ایمنی ،بدون ساعت کارکرد (صفرکیلومتر)گارانتی شرکتی،خدمات پس از فروش (که با توجه به تحریم بودن کشور در واردات لیفتراک و قطعات ، گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین گزینه های خرید از کارخانه ها  می باشد)

توانایی خریدار به تعداد خرید کردن و یک شکل شدن تجهیزات که در تامین قطعات و خدمات برای خریدار بسیار مهم می باشد که کار را برای خریدار بسیار سهل و آسان می سازد
معایب : از تنها معایب لیفتراک صفر فقط می شود قیمت بالاتر آن نسب لیفتراک دست دوم نام برد.
به دلیل قیمت بالاتر لیفتراک صفر مردم تمایل دارند از خرید لیفتراک صفر فاصله بگیرند. با این وجود ، اگر سایر عوامل را در نظر بگیرید،بهترین سرمایه گذاری بشمار می رود.

عکس های لیفتراک های صفر : لیفتراک زوملاین – لیفتراک چری – لیفتراک زوملاین چری – لیفتراک کاسپین